BaraninAnnesi çok tesekkür ederim bilginlerinz için cook korkuyorm bayılırım cocuk ortada kalır dıye korktugumu mutlaka hosteslere soylemelımıyım sizce çunku nolcagını kestiremiyorum ama binmem lazım otobusle gidilebilecek bır yol degıl. bebeğim emzik kullanmıyor ama benım stresımden etkilenip huzursuzluk yapacağına ınaniyorm cok uzun degıl ama yınede korkuyorm. telefona vıdeo indirip ucak modunda izletemem de sakınca yoktur degıl mı?