Merhaba, biz 8 aylığız. Ayakta sallanarak uyuyordu bir hafta öncesine kadar. Uyku eğitimine başladık. İlk iki gün biraz zor oldu o da sadece geceleri gündüzleri mıkırdanmayla uyudu. Ama her bebek farklı tabi ki. Gece sık sık uyanıp ayakta sallamam gerekiyordu uyuyana kadar sık uyandığı için acıktığını hissediyordu ve daha fazla mama içiyordu. 1 haftadır bazen bir bazen iki sefer uyanıyor sadece. Cesaretli ve kararlı olmanız çok önemli. Çok çok ağlarsa önce yatağında sakinleştirmeye çalışın baktınız olmuyor kucağına alın pış pış yapın ama sakın pes etmeyin, inanın sonunda çok rahat edeceksiniz.