Gel sarilalim gardaşım…bn genelde zayif hatta ciroz denilen biriydim..evliydim birazcik kilo aldim boy 170 kilo 52 den 58 oldu ilk çocuktan sonra…ikinciden sonra 60 oldum somra yazin kilo aldim 65 ..hamilelkten hemen once 68 oldum..3. Hamileligimde az kilo aldim dogumda zaten 4 5 kilo gitti hopp düştüm 70 e. . Ustune 2 ayda 3 kilo aldim yemekten…bakin bn eskiden neyi ne zaman yersem yiyeyim asla kilo almazdim…hem yaştan hem metobolizmadan artik aldigimi düşünüyorum..kiyafetlwrim olmuyor ve gobek basen var üzüluyorum ama daha 2 aylik bebek….bnce abur cuburu keser ve aksam saatlerinde agir yemek yemezsenz yemekten sonra atistirmak gibi verirsnz…ve evde yürüyüş videoları var ys leslie gibi onları ysparsanz iyi olur…emzirmek insanı aciktiriyor bu kesin istah açıyor…ama ilk iki cocugumda kilo problemm olmamisti vermiştim rahatca emzirirken yakiyordum…sz de abur cubur kesin ve saglkli kuru meyve sut vs atistrmalk yapin…sagliksz seylerin sute faydasi yok zaten. Bnce yapablrz bn inanıyorum…hele ilk cocuksa vaktnz daha vardr bana göre caninizi sıkmayın verebiliriz