tde_kbr sehrengiz_8 merhaba evet 3 aydan sonra gerçekten düzelmeye başladı. Gaz masajları ve damlalar biraz da olsun rahatlatıyor. Bir de saatli emzirdim 2 saat dolmadan emzirmedim o da işe yaradı
sehrengiz_8 tde_kbr ben de şu an öyle yapıyorum doktorum üç saatten önce emzirme demişti İnşaAllah bizimki de düzelir bizim 40 günlükten sonra başladı bu olay
giresun Busratikaslan alerjik olabilir mi aynı durumu ben yasiyorum mahfoldum artık gaz çıkarıyor gene ikiniyor sürekli bana süt alerjisi dendi