Busratikaslan sanmıyorum kolik olduğunu doktora götürdüm ben gaz damlası kullanmıyordum 2 aylık olana kadar doktor hiç bişeyi yok gaz sancısı falan da değil dedi zaten gazlı bir bebek olsa baştan beri olur dedi. Kolik olsa doğduğunda anlaşılır dedi kendi araştırmalarım sonucu gaz olduğunu anladım ve relectaz aldım işe yaradı yani koliklik sonradan olan bişey değilmiş belki gazı artmış olabilir yada artık fayda etmiyor olabilir. Hatta hala düşünüyorum acaba atak mıydı o zamanlar diye damlayı kessem bile diye düşündüm cesaret edemedim. gerçi ona bakarsan doktor atak diye bişey de yok dedi. annelik tamamen iç güdüsel bişey az çok anlarsın diye düşünüyorum