Bibi peki şu an ilaç kullanıyor musunuz? Bende hamileyken çok kötü artmıştı en düşük doz ilaç kullanmak zorunda kalmıştım çünkü odamdan yataktan çıkmıyordum yemek yemiyordum ağlıyordum doktorum psikiyatriste yönlendirmişti. İlac kullanınca bahsettiğiniz bu iç sıkılma depresyon hallerinden çıktım ama ataklar kaygılar halen aynı