Kizlar ben dogumdan sonra kac haftadir problem var aksamlari yatarken gozlerimi kapatiyor tam uykuya dalacam bogularak sicrayarak uyanuyorum nefessiz kaliyorum sanki uykuya donus sirasinda nefesimi tutuyorum galiba bende tam bilmiyorul bu sadeve ikk uykuya geciste oluyor gece bebege uyandiktan sonra geri uyudugumda olmuyor sadece ilk uykuya gectigimde oluyor ve her gece artik korkarak uyuyorum cok kotu birsey bi kac sanoue nefes alip veremiyorup oksijensiz kaliyorum sanki bazen korkumdn kalbim hizli atior sonra uyandigimda. Cok korkuyorum ölecem diye😭😢😢