Mom0911 Fatmaburak 😁😁yaa . Ama babayı çok güzel söyler dimi ? Benimki öyle . Babayı çok güzel şekilde söylüyor net. Ama anne demiyor , anni, ann ,mam 😄
Cicismoms Nurrg 1,yaşında anne demiyor ama cucu diyor ismim burcu bu arada😛😛😛 amca diyo dede mama meme herşey var anne yok
Nurrg Cicismoms cucu mu o bile güzelll kalan herşeyi söyleyip anne dememeside ahhhh şu bebişler 🙇♀️🙇♀️
Nurrg Defne_cicegim kayınvaliden rahatsız olsa ne olcak annesi sensin sonuçta 😅 inşallah söyler bebişinde 😊
Defne_cicegim Nurrg neden rahatsız oluyorlar onu anlayamadım işte sanki amcasiyim da çocuk anne diyo 😂😂
Cigdemino Nurrg 13 aylık olmak üzere ben onun için emmmm’im😅 böyle sesleniyor bana. Anne hiç duymadım🥺 ben de sabırsızlıkla bekliyorum 😌
Cigdemino Nurrg Evet kesinlikle 😍 akşam babası gelince kapıya baba baba diye uçuyor resmen. İnsan bazen kıskanıyor🙄😂
1anne1bebe 8 ayda babababa diye sıraladı baya bozulmuştum 😁 10 ayda anne dedi şimdi akşama kadar peşimde Annem diyor efendim diyom bu bu bu diyo herşeyi soruyor 2 yaş bitti
Nurrg 1anne1bebe oyy maşallah ne güzel 😊 insan anne olduğunu bebeğinden duyunca daha bi mutlu olur heralde
Nurrg Cigdemino evet vallahi kıskanmak değil ama anne de desin istiyorum bide bazen babam diyor öylece izliyorum onları 🥰🤷♀️ Beklemeye devam🤦♀️
Zeynaa1 Nurrg 12 aylıkken dedi şuan 14 aylık ama sadece bir yere falan sıkışınca annii diyor yoksa yok 6. Aydan beride baba diyor 🙄
incidenizzz Nurrg 10 aylikti bi pazar günü artik nasil aciktiysa anne mama demisti cok mutlu olmustum
Nurrg Ozgebrar2019 arada kızımda ame falan diyor acaba anne mi demeye calısıyor anlamıyorum okadar anlık okadar azki belli belirsiz 🤷♀️