asz Nurrg 11 aylık gün içinde anne diyor ama ben bilinçsizce olduğunu düşünüyorum.çünkü önce uzatarak annnn sesini çıkarıuor ,sonra neeeeee ve hep ya oynarkenn ya da bi yerleri kurcalarken yapıyor kendi kendine.
Yerfistigininannesi Nurrg valla bizimki 10 aylık ağlarken inni annii gibi şeyler diyo ama sadece ağlayıp beni isterken galiba bilinçli 😬😄 ona bol bol anneee nereye koyduysan şarkısını söylüyorum haha😄
BhrKrmn Nurrg benimki bir yaşında her zaman soylemiyor ama arada anne diyor ağlarken cok icli söylüyor on aylikkende beni gorunce addeee derdi boyle uzatarak😂😂
Nurrg Mom0911 bebekken ağlarken anne anniii diye hep ağlıyordu ama şimdi baba gel al ver gibi şeyler söylüyor anne demiyor şaştım kaldım bu işe☹️
Naz_N Nurrg 6-7 aylıkken birkaç kez dedi ama asla tekrarlamadı, su an 10 ay 23 günlük ve çok işi düşerse annnnee diyo😂
Azratosunannesi Nurrg bilinçli olarak önce baba dedi 14 aylıktı. Sonra dede sonra anne dedi 15 aylıktı anne dediğinde 😊
asz Nurrg bilmiyorum açıkçası ama bizimki de bilinçsiz bile olsa "baba"demedi hiç.sanırım "ba"sesini bilmiyor.3 aydır uğraşıyorum ama yok olmuyor.olsun canları sağolsun.başka kelimesi varsa hiç üzülmeyin.birgün mutlaka anne de diyecekler..💞
Blackforrest Nurrg 13. Ayda dedi. Ama anne zor söylüyo bebekler. Demezse demesin boşver başka şeyler diyorsa sorun yok😆
Defne_cicegim Nurrg 4. Aydan sonra resmen anne diye agliyodu sonra kayinvalidem falan bı rahatsız oldu nedense şuan 15 aylık son zamanlarda nerdeyse hiç anne demiyor
Nurrg Defne_cicegim kayınvaliden rahatsız olsa ne olcak annesi sensin sonuçta 😅 inşallah söyler bebişinde 😊