Asporceee aynı durum bizdede var öğün vakitleri geldi mi icime sızı düşüyor yavrum yemiyor hic bisey yemiyor zayıf b 12 eksikliği var ya inanın sadece kahvaltıya erkenden kalkıp pişiriyorum hemde 2 3 ceşit birini yemesi ötekini yer umuduyla yok yemiyor🤦✈️