Asporceee 2 yaşına kadar dönem dönem yaptı, o dönemleri sadece sevdiği şeyleri yiyerek atlattık. 2 yaştan sonra bıraktı, şimdi 3 yaşında her yemek saatini bilir oturur yer. Zor oldu ama pes etmeden her saatinde yemeğini hazır ettim önüne getirdim zamanla alıştı yada pes etti 🙂