umhifa tüp bebekle hamile kaldım, sezaryen ile doğurdum, bebeğim 7 ay ama sadece geceleri uyurken beni emdi gündüzleri ise sağarak besledim. Bebeğim 1 hafta sonra tam 1 yasında olacak ve hala senin su yazdıklarını ben de düşünüp ara ara kendimi harap ediyorum. Sonra oğlum gelip yanağımı oksuyor kendime geliyorum hemen. Elhamdulillah ne şekilde olursa olsun evladımız var diyorum, elhamdulillah nasıl olursa olsun iyiki doğmuş diyorum, elhamdulillah emmedi ama sağdım mama da verdim ama karnı doydu sağlıkla büyüyor diyorum🙏🏻 Bunları düşününce yüzüm gülüyor ve bir bakıyorum oğlum da bana gülüyor🙏🏻. Bebeklerin tek istediği mutlu huzurlu anne bunu asla unutmayın. Ben bazen unutuyorum sonra işte bu yukarıda yazdıklarımı düşünüp toplanıyorum. Siz de böyle düşünün inanın hem size hem yavrunuza iyi gelecek🙏🏻🌸