Gmz06 bizde hiç ıslak mendil kullanmadığımız halde yine pişti,sebamed,hametan,sudocrem,bepanthol ne kullandıysam yaramadı,çok canı yanıyodu yazık,doktorum mustelanın pişik onarıcı kremini önerdi ve sürdüğüm anda hemen geçti bir daha da olmadı,onarıcı krem ve pişik kremini birlikte kullanıyorum şimdi
Eğer pişik varsa pişik onarıcı krem sürmen gerekir ,tek pişik kremi fayda etmez dedi doktor