1 ay 12 günlük bebeğim var. Doğumdan sonra 5 gün yoğun bakımda kaldı ve taburcu olduğu zaman Poposu yanık şeklinde pişik olmuştu. Islak mendillerş yıkayıp temizlerdim yara olurdu. Pamuk sürerdim yine aynı ve sonrasında Her bez açtığımda gece gündüz demeden Ilık su ile yıkıyoruz hametan ve pudra sürüp havalandırıp bezliyorum.uykusu kaçıyor su değince ve zorlanıyorum artık onun şçşnde kolay değil tabi.. çalışan bir anne olarak artık ıslak mendil dönemine geçmek istiyorum. Bugün pamuk ile silmeye başladm fakat tekrar kızarır gibi olmaya başladı. Tabi bu arada krem ve pudrayı ihmal etmiyorum. Bez olarak sleepy kullanıyorum. Baçlarda Çok bez denedik bunda sabit kaldım. Ama bu sulu kabarık pişiğin tekrarlanmaması için başka ne yapmam lazım bilemiyorum.