Bizimde 1 hafta once basimiza geldi kontrole gotrmustuk oglumuzu 8 aylik doktr kalbinde üfurum var delik olablr hemn fakulteye gtrun dedi bizde hic bklemdk ozel hastnye gittk kalp doktru inceledi bi sey yok dedi her cocukta 2 yasina kdr az olur sknti edeck bi sey degl dedi rahatladk 2 yasina kdr kndiliginden kpnir dedi dudagnda morarma yoksa sorun yok dedi cok sukur oyle bi skntimiz yok cok korktuk devlet hastanesndeki oyle syleyince