Canım benimde oğlumda vardı beşinci gün kontrolünde doktorum söyledi oranı 6ya2 dedi kardiyologa götürdüm karıncık duvarında var delik takip edeceğiz dedi çok stres yaptık babasıyla uyuyamadık ama çevremizle konuştukça aslında çoğu bebekte olduğunu öğrendik gönlünü ferah tut emerken morarma vs olmuyorsa çok ciddi bir durum yoktur inşallah hayırlı haberler al