Mysunshines17 Mnkinci Diş filan geliyor olabilir mi bizimde şimdi 7 ay 12 günlükler bizde pek iştahsızlik çekiyoruz
Swmkva Mnkinci bizde de bu ay ile birlikte sorun başladı , aynı zamanda ek gıda tadımlarına başladık , doktorumuz bir sorun görmedi eskiden bebegim 150 CC yerdi hatta doymazdı şimdi 90-100 bazen 70 yiyor 2-3 saatte 1 ,doktorunuz en doğru bilgiyi verir
Aysegul3506 Mnkinci kızım 3 aylık meme+mama gidiyoruz 3-4 kere emiyor. 3 er kerede 130 cc içiyor 390cc mama yani
Prensesim-nefes Armesss bizde bi tane var ama daha bir gün oldu başlayalı . Diğer ilaçlardan biliyorum bende .
Ogretmen34 Prensesim-nefes bizde sma kullanıyoruz bebeğe yaramıyor mu ki kızımın kilo alımı gayet iyi benim
Aslknt Mnkinci benim bebeğimde öyleydi bir hafta zorla içirdim meğer acıkmıyormus artık iki saatte bir , üç saatte bire çıkardım 120 cc içmeye başladı sizde süreyi uzatın. Artık büyüdükleri için tok olma süreleri uzuyor.