Kalps 3 aydır kırmızı bir popişle yaşıyoruz ne yaptıysam geçmiyor ama ıslak mendili, pişik kremini (mustela) ve prima premium bezi bıraktım şimdi daha iyi her seferinde popişi ılık suyla yıkıyorum ve pamuklu bir havluyla kuruluyorum ara ara düzeliyor ara ara kızarıyor ama krem kullandığımda daha çok kızarıyor ben bunu fark ettim ve bıraktımm