Fatma5477 bir aylık olana kadar nerdeyse her gün 5 damla verdim ben bebeğime. Çok ağlıyordu kıvranıyordu çok işe yaradı. Onu verdiğim zaman gerçekten rahatlıyordu. Doktora da sordum doğal bir probiyotik olduğunu söyledi. Bebeğim şuan 5 aylık oldu ve gaz çıkarmakta kaka yapmakta şükürler olsun hiç sıkıntı yaşamadık…