gozdelilip Alyamom1 hahaha içinde şüphe kalmasın 😂 ya ben araştırdım çekim uzaklığı bana uymuyor yorumlarda da baktım normal bi alanda çok güzelmiş ama benim evim 2 katlı olmuyormuş alıcılara hayırlı olsun 🥰
Alyamom1 gozdelilip annemlerde kullandım doğumu orada yapmıştım onların da evi iki katlı ama çok da güzel cekiyordu..teşekkür ederim☺️