Alyamom1 Kızlar motorola dijital bebek telsizi satıyorum.. ben evde tek olduğum için hiç kullanmadım. 1,5 yıl garantisi var almak isteyenler benimle iletişime geçebilir..😇
Alyamom1 Mom44 sıfır fiyatı 389 tl civarı ben 200 e satmayı düşünüyorum hiç kullanmadım çünkü. E bebekten almıştım İade etmek istedim elektronikte olmuyormus o nedenle kaldı boşu boşuna da dursun istemiyorum ..
Alyamom1 Caglamarail eşime letgodan 180 dediler vermedik çünkü gerçekten hiç kullanılmadı. Kutusunda duruyor herşeyiyle ☺️
Alyamom1 Bu arada fiyatı baya uçmuş .. ben 300 e almıştım. Çok da olmadı yani 6-7 ay ancak olmustur. Şu anki fiyatı 389 tl.. ucuza mı satıyorum acaba🤔fiyatı görünce düşünmedim değil 🤔
gozdelilip Alyamom1 hahaha içinde şüphe kalmasın 😂 ya ben araştırdım çekim uzaklığı bana uymuyor yorumlarda da baktım normal bi alanda çok güzelmiş ama benim evim 2 katlı olmuyormuş alıcılara hayırlı olsun 🥰