Yunel Benim kızım 20. Haftalardan beri bir kez baş aşağı pozisyona dönmedi. Herkes kaç kere döner dedi, bilmem ne pozisyonu dene falan dediler.. Hepsi boş. Bebek geleceği yöntemi kendi seçiyor. 38+2 doğum raporunda ise 39+0 da sezaryen ile doğum yaptım. ☺️