Yunel daha çok çok erken ne alaka yani hemen sezaryen olursun demek 😳 benm 32. Haftada döndü kızım ama 41 haftaya kadar kanala girmedi sancımda yoktu suni ile 41 de anca doğurdum ebe suyumu patlatınca eliyle yerleştirdi kanala😁 arkadaşımın bebeği mesela 30. Haftada baş aşağı dönmüştü 36. Haftada tekrar ters dönmüş doktor bu beklenmeyen birşey 38. De hala ters olursa sezaryena alırım demişti 38. Hafta dün yani normal doğum yaptı kız tekrar baş aşağı pozisyona dönmüş yani bunu konuşmak için henüz çok çok erken hiç kendinizi strese sokmayın