Bebibebi Zeynebimmm000 canım aynı belirtiler bizdede vardı bizde bide aşırı kusma vardı bn süt ve süt ürünlerini içinde süt bulunan hiçbişeyi tüketmedim bi öyle dene bnce 15 gün ama iyi beslen sütün azalıyor bizde belirtiler böyle geçti
Zeynebimmm000 BugraCan27 medical park Mehmet erkan altuncu defa life levent temel bu doktorlara göründük medical parktaki sadece kaka tahlili aldı bir şey yok deyip gönderdi levent temel de laktoz intoleransı dedi ama şikayetlerimiz devam ediyor😪
Zeynebimmm000 Rihle kim acaba oraya da gittik hangi doktor valla parasını filan geçtim yeter ki kızım bu alerjiden kurtulsun
BugraCan27 Zeynebimmm000 defalife da Mehmet bey çok iyi bir doktor biz ona götürmüştük gerçekten çok memnun kaldık arkadaşımda iki yere götürmüşler bir üniversite hastanesinde çok iyi bi doktor varmış ikincisi de Çetinkayayı biliyorsunuzdur orda bir klinik varmış orada kesin neye alerji olup olmadığı çıkıyormuş ücreti 400 TL vermişler klinikte
Bebibebi Zeynebimmm000 canım ama marketten aldığın hazır gıdalatın hepsinin içindekiler bölümüne bak ummadığın bir şeyde bile çıkıyor
Zeynebimmm000 Bebibebi canım inan ki hazır artık hiç tüketiyorum çikolata filan hiç yemiyorum içindekilere bakıp alıyorum evde kendim laktozsuz sütten tatlı yapıyorum ama aynı
Bebibebi Zeynebimmm000 yani bn laktozsuz falan diye ayurmadım sütü hiç tüketmedim bide kakadaki kan bizde çatlaktan dolayı olmuştu poposunda çatlakta olabilir
Aryabebek27 Merhaba, biz çocuk hastanesinde alerji doktoru var ona gitmiştik isterseniz oradan bşr çocuk doktorundan sıra alıp alerjiye sevkini isteyebilirsiniz
Zeynebimmm000 BugraCan27 üniversite hastanesinde hangi doktor acaba rica etsem ismini öğrenebilir misiniz
Aryabebek27 Zeynebimmm000 sadece bir doktor var sanırım alerji le ilgilenen ömer beydi galiba,maalesef çocuk hastanesindeki diğer çocuk doktorlarını bilmyorum ama herhangi birisine gitseniz bile sevkini gerçekleştirir diye düşünüyorum