Bebibebi bizim doktorumuz laktoz intoleransı dedi kızımın kakası üç aydır yeşil ve mukusluydu en son kan vardı kakasında kan ve kaka tahlili verdik laktoz intoleransı dedi ama şikayetlerimiz hala devam ediyor kakası mukuslu yeşil ve yine kan geldi emmek istemiyor zor zoruna emiyor kakayı gürültülü yapıyor muhtemelen başka şeylere alerjisi var ama neye olduğunu bulamıyorum sütü yoğurdu peyniri laktozsuz yiyorum ama neden aynı anlamıyorum