Demetbulut ahaha 🤣 aynı düşüncedeydim ben de. O yüzden o koltuk tepesindeyken ben yere oturuyorum. Sürünerek hareket ediyorum düşerse kucağıma düşer diye 🙈 koltukta bi o tarafa bi bu tarafa fazla hareket etmiş oluyorum, popom yer görmüyor. Eşofmanlarımın poposu aşındı orası ayrı tabii 🤣