Demetbulut Oglum 12 ay 25 gunluk kanepelere tirmanmaya basladi yanindan ayrilamiyorum cunku direk bosluga adim atiyor😣 gecen gun 2 kere havada yakaladim inip cikmayi nasil ogreticm dinlemiyorda kafasini vuracak diye korkuyorum nasıl öğrencek 😣😣😣😣
Zekimurendebizigorecekmi Demetbulut canım her çıktığında arkasını döndür ve yere doğru basmasını sağla öyle öyle inmeyi öğreniyorlar .. bizim ki de sürekli koltuk tepelerinde ve ben öyle öğrettim .
tatlicianne Demetbulut 11 aylıkken arkasını döndürüp kayarak inmeyi öğrettik şimdi hep kendi iniyor 😁
tubist Demetbulut canim hangi gun dogdu oglun bizim de sanirim ayni😅 yemin ediyorum ayni bizi anlatmissin
Lalin Demetbulut annecim öyle inilmez böyle inmen gerekiyor diyerek arkasını döndürüp ayaklarını yere basmasını sağlayarak öğretmiştim ben. 2 güne öğrendi. Her seferinde aynı şekilde gösterin hemen öğreniyorlar. Biz de koltukların üzerinde yürümesine çare bulamadık 😂
Demetbulut Zekimurendebizigorecekmi arkamı dönmeye gelmiyor hemen cikiyor .. deniyeyim canim sayesinde 4 5 gune panik atak oldum kalbim bogazimda atiyo
Mamimomm Zekimurendebizigorecekmi aynen bende boyle ogrettim cktgnda arkasını cevirip ayagini yere indirdim boyle byle ogrendi smdi fare gibi inip çıkıp duruyo 😁
Zekimurendebizigorecekmi Demetbulut Bizde bir kere düştük hatta ben o günden sonra araştırdım canım birçok kişi böyle öğretmiş bende iki gün sürekli aynı hareketi yaptım bi baktım koca yataktan bile böyle iniyor :)
Ayprens Ay ay aynı benim oğlumda çıkıyor geri inemiyor atıyor boşluğa kendini bakayıM bende yorumlara
Demetbulut Zekimurendebizigorecekmi yapayim canim su icmeye mutfaga gidemiyorum hopp kanepeye tırmanıyor hemen 🙄
Demetbulut tubist ocak 6 dogumlu yeminle panik atak oldum pat diye ativeriyo adimini kalbim bogazimda atmaya basliyo
Demetbulut Lalin ahhhh ahhh ne annecimler ne babacimlar ne ablacımlar fayda etmiyo dedigim dedik çaldıgim düduk diyo sipa ben gosteriyorum indiriyorum cikiyo pat bosluga bi adim 😁tam cildirmalik bazen diyorum bi kere duşse aklı basina gelirmi tecrube edinmis olur boylece belk soz dinler 😂😂😂
Lalin Demetbulut ahaha 🤣 aynı düşüncedeydim ben de. O yüzden o koltuk tepesindeyken ben yere oturuyorum. Sürünerek hareket ediyorum düşerse kucağıma düşer diye 🙈 koltukta bi o tarafa bi bu tarafa fazla hareket etmiş oluyorum, popom yer görmüyor. Eşofmanlarımın poposu aşındı orası ayrı tabii 🤣
Dadam İnmek değil ki problem, koltuğun tepelerine çıkıp sağa sola atıyolar kendilerini, daha da tepeye çıkmak amaçları ve buna çare yok malesef, 2 gün sonra 1 yaşına girecek bennimki de 🤦🏻♀️