cilek3 üzerinde haftasına göre yazıyordu sanırım.ama 1 ml vererek başlamıştım sonra çoğalttım.ben akşam üzeri ve gece veriyordum arada 3-4 saat oluyordu.bende orgınal olanda vardı gündüzleri çok gazlı olduğunda onu veriyordm.bizimki aşırı gazlı ve hala devam maalesef 7 aylık oldu sürekli pırt pırt ıkınması geceleri devam