Miniminikusum Philips avent kullanıyorum hastanede vermek istedim ama unutmuşum doğumdan sonra vermeyi ertesi gün verdim emmedi çok zorlandım aldırmakta sonra zorda olsa alıştı ona bu sefer de beni emmek istemedi emziği verdikten sonra beni emmiyo illa bi uyutuyorum unutuyo emziği sonra beni emiyo çok ağlayınca susturmak için bi aparat gbi kullanıyorum öyle her zaman vermiyorum alıştırma derim bn emzik emsinidtiyodum emdiği zaman beni emmek istemedi biberon ile su falan veriyom içmiyo kullanmak istemiyor bnce alıştırma hiç bir şekilde bizde 2 ay 6 günlüğüz biraz huysuz bi bebeğim var ben sürekli ağladığı için mecburen veriyorum emziği sinirlenip onuda emmek istemiyo sakinleştirip öyle verdiğim de emiyo