2.ayini dolduracak bi bebegim var arkadsslar, emmeye biraz duskun ilk basta beri herkes emzik ver dedi ama ben meme reddi yapar korkusuyla cok direndim vermedim 1haftadir geceleri uyuyacaginda emerek uyumak istiyo her istediginde veriyorum ama o onu agzinda emzik yapmak istiyo busefer sutum tazyikli gelince uykusunaciliyo basliyor aglamaya surekli basa don basa don 2saat falan cabaliyoruz. Bende sadece uykuya dalacagi zaman emzik veriyim uyudukdan sonra agzindan cekerim diye dusundum bu sekilde yapan varmi? Birde hangi emzigi onerirsiniz