Ozdmrkbraa Ah canım tahmin ede biliyorum sen bunu yap ama meme lerini bunu yapıca evde acık dolaş kşmse yoksa evinde ben bunu yaptım evde acık dolasıyordum benim biede 12 yalında oglum var onu da odasına hapsetmiştik yavrum benden sebep odasın dan çıkamazdı aniden karsılasırsak diye düşün lavobaya gidecegi zaman bile telefonla msj atardı çıka bilirmiyim diye zor bi durum am o vitamini sürüceksen memeleein acık olması sart çünki memelerindekş yara acıkta durdukca daha cabuk iyileşiyor hava alıyor çünki zor bi durum ya ben de o acıları çektim eşime yalvarırdım resmen emzirme esnasında nolur bana bi.çare bul diye emzirmeye korkuyordum ben artık bebegimi valla