Annelerim nolur beni kurtarın bi çözüm söyleyin yapayım doğum yaptığımdan beri meme ucu sorunum var çıkmadığı için hep silikon uçla emziriyorum bebeğimi 56 günlük oldu meme ucum kopacak sanki ne kremler ne yağlar kullandım kalkan aldım alerji yaptı gümüş kapak aldım 1 hafta iyi oldu şimdi yine aynı emzirmek inanın işkenceye döndü benim için oysaki gümüş kapaktan çok memnundum napacam ben nolur bana yardım edin çok zor durumdayım doktora gittim antibiyotik verdi geçer zamanla dedi çıkmaya çalışan ucumun birisi kesik kesik oldu diğeri de kenarından kalktı emzirip yerine yatırdım bebeğimi ağlayarak yazıyorum bunu 🥺