Prensenbebek ah o spinal anestezili doğum benim burnumdan gelmişti bende dikiş ağrısından acısından çok felaket bir baş boyun ağrısı yapmıştı başımı yastıktan kaldıramıyordum fincanlarca kahvelermi içmedim litrelerce su mu ağrı kesici iğneler hersabah akşam hiçbiri fayda etmedi günler geçti öyle on gün çektim dikiş acılarını unutmuştum baş ağrısından . İlk dogumum normaldi o kadar pişman oldum ki sezeryan olduğuma keşke buda normal olsaydı dedim doğum yapacak arkadaşlara şiddetle normal doğumu öneriyorum şimdide spinal aneztizi bende travmaya sebep oldu.