Prensenbebek Merhaba bayanlar 5 günlük anneyim aranıza yeni katıldım sezeryandan kaç gün sonra iyi oldunuz benim çok ağrım var yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum önerileriniz neler 😢
yeymnmmm0 Prensenbebek 1 haftada hiç ameliyat olmamış gibi oldum. Ama yinede dikkat ettim tabi. Bence evin içinde bile olsa ufak yürüyüşler daha çabuk toparlanmayi sağlıyor
Blknss12 Prensenbebek çok geçmiş olsun, ben 1 haftaya toparlamistim geçmez gibi geliyor ama her gün daha da iyi olacaksiniz biraz gayret edin yürümeye çalışın ve çok çok su için. Çok dayanılmaz ise ağrılariniz parol içebilirsiniz
Serife3304 Prensenbebek şu an ağrınızın olması çok normal ben de bir haftada falan tamamen toparlanmıştım hareketsiz kalmayın hareket ettikçe normale daha çabuk dönüyorsunuz
Cansumommy Prensenbebek geçmiş olsun çok 🍀 ben 15 günde kendime gelmiştim anca. bol sabır geçecek geçiyor
Nilmerih Bol bol yürüyün 1 hafta içinde daha iyi olacaksınız bebeğinizle daha rahat ilgileneceksiniz. tamamen iyileştim demem 1 ayımı almıştı. Bol yürüyüş ve su 😊 hayırlı uğurlu olsun bu arada sağlıkla mutlulukla büyüsün🌸
Prensenbebek Nilmerih yürüyüncede belim ve kasıklarım çok ağrıyor korkuyorum bu sefer bol su içiyorum çok teşekkür ederim😖🙏🏻
Prensenbebek Serife3304 ben hareketten korktum kasıklarım ağrıdıkça dikişim patlıcak sanıyorum teşekkür ederim 🙏🏻😖
Serife3304 Prensenbebek korkmayın çok geçmiş olsun ben de ilk günlerde tam dik yürümüyordum korkumdan sanki dik dursam karnım açılacak gibi geliyordu ama yine de hep hareket ettim zamanla normale döneceksiniz merak etmeyin ☺️
ebrusmsk Prensenbebek hayirli olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi. Ben maalesef 3 ayda anca toparladım kendimi. Halen de bel bacak agrim var . Anestezi bana hep yan etki yapmıştır. Ben ona bağlıyorum gec iyileşmemi. Bide anesteziyi üzerinden atmak için kesinlikle cok su ic. Filtre kahvede tavsiye ederim kafein oranı çok yuksek
Kaderphlvn41 Benim sezeryan sonrası çok rahattı sürekli yürüdüm bol bol sıvı tükettim 3 gün yattım sadece..
Tprk1802 Prensenbebek ahh o günler bir daha asla yatamıcam kalkamıcam acısız olamıcam sanmıştım :) ama geçiyor 1 hafta en on güne toparlanıyorsunuz.yürüyüş bol su . Birde rahim kolay toparlansın die karnınıza masaj .geçmiş olsun
Prensenbebek Serife3304 ayyy aynısıııı dik yürüyememe dikiş açılacak korkusu yan yatamama karnım dönmüyor 😄 geçecek inşallah teşekkürler🙏🏻