Gonya_42 Seliminannesiii ya şimdi arkadaş yazmış bı akrabasi almış ön tarafı çıkmış çocuk düşmüş terettut ettim
Gonya_42 0101adana aynen canım ben kendim aparatlarini kalın aldım eşim garanti olsun diye iki yerden yan yana deldi iki tane vida attı daha sağlam oldu
Seliminannesiii Gonya_42 yani bizimki baya sert oyle kolayca cikabilecek gibi durmuyo canim bide kemeri de var zaten oldu ki çıktı kemer takiliysa bisey olmaz bence
Gonya_42 Oktaypasam ben Google dan arastiriyordum park erdem diye bı site kendi imalatlariymis fiyatını sordum ama henüz dönüş yapmadılar hepsibura dada var Gittigidiyor’da da var Trendyol da var
Eylullunannesi Gonya_42 merhaba bizde kullandik boyle salincak bebegim cok sevdi sadece iplerini ve asma aparatlarıni saglam olarak yeniden aldik ve yere yaklastirdik guvenlik icin.Onu acilsa bile emniyet kemeri saglamsa sikinti olmaz diye düşünüyorum