Gonya_42 kızım 7 ay 7 günlük eve tavandan asmalı bu şekilde salıncak almak istiyoruz kullanan varmı memnunmusunuz ☺️
Mom091 Gonya_42 kızım 23 aylık. Hemen hemen 1,5 yıldır kullanıyoruz. Yazın balkonda, kışında evin içinde. Hatta az önce sallandı yarım saat kadar. Çokta seviyor. Resimdekinin aynısından var bizde de😊
farukerenim Gonya_42 bundan bende almak istiyorum. acaba zıp zıp mı alsam bunu mu bilemedim. ama bu da çok güzel yazın dışarıda da kullanılır
Woody Gonya_42 bundan değil de kumaş olanlardan aldım. Kızım 10 aylık olacak yakında. Çok seviyor Konyadaysanız eve teslim de yapıyorlar https://www.instagram.com/yuppi.salincak/
Kartanesi26 Gonya_42 bundan dayimin gelini almıştı bende alcaktım sakin alma dedi onundeki cıkmış cocuk yere düşmüş bende bez gibi olandan aldim oturma odasina kurduk.orda sallanıyor 😂
Gonya_42 Mom091 bugün ilk defa kızımı parka götürdüm biraz salladım çok hoşuma gitti eve bu sekilde almayı düşündüm ama biraz terettut etmiştim teşekkür ederim canım hemen sipariş veriyorum ☺️
Gonya_42 farukerenim bizde zıpzıp ta var ona binmekten sıkıldı bugün ilk defa parka götürdüm biraz salladım çok hoşuna gitti almayı düşünüyorum
Gonya_42 Woody aslında bende kararsız kaldım henüz küçük olduğu için bu plastik olanlardan kayıyor 😄 bunlar daha iyi ☺️ evet canım konyadayum teşekkür ederim hemen bakıyorum 😍
Gonya_42 Woody aynen ya şimdi bı arkadaş yazmış bu attığım gorselden almışlar on tarafı çıkmış çocuk düşmüş bunu duyduktan sonra kesinlikle onu almam yani
Seliminannesiii Gonya_42 14 bucuk aylik oglum 2bucuk aydir kullaniyoruz gunde kac defa sallaniyor sayamıyorum 😂 cok seviyor sürekli binmek istiyor
0101adana Gonya_42 tavanda asacak yer mi yapıyorsunuz hoppala istiyorum çok kızım için ama yer yok asacak
Gonya_42 0101adana bizde hoppalada var canım evet eşim tavana astı ama bizim tavan beton olduğu için sorun olmadı sizin ki Alçıpan flan mi çünkü eltimin kizida çok heves etti onların da alçı oldugu için tutmaz diye alamadılar
Kartanesi26 Gonya_42 valla canım düştü deyince vazgeçtim ve kumaş olandan aldım oda cok guzel trendyol dan aldim indirimdeydi bayağı yazin bahceye falanda kurulur yani