derodunya doğumdan 2 ay sonra regl oldum ilk gün baya sancılıydı ve doğumdan öncesine göre yoğun bi kanamam oldu, normalde 6 gün falan sürerdi 3.günden sonra azalırdı bu sefer 7 gün falan sürdü ama yoğun oldum dediğim gibi şimdi 2.regli bekliyorum 10 gün geçti olmadım hâlâ 😬