derodunya ben 5 bucuk aylık anneyim sezaryen dogum yaptım daha yeni regl oldum emziriyorum 4 gündür hastayım ama halen yoğun geliyor bekarken 5 gün sürerdi ama 5. gün cok gelmezdi hic özlememişim yav 😔
zdm00 Benim tam 11 gündür ilk üc gün falan azdı sonra kanama oldum hasta bezi yarım saate doluyordu o denli kanama oldum
Anne80 derodunya gelmedı canım 4gun oldm 5.gun ped kullandm ama bostu bitti diys çıkarttım damla damla gelmıs onceden 2 3 gun surerdı
zdm00 derodunya doktorada gittim kadın doğumcu yoktu acilden tansiyonuma ve kan değerlerime baktılar normal cıkınca rahatladım sezeryan olmuştum bnde
Anne80 derodunya evet yanı 40ım çıkınca da kanamam olmustu o adetmiydi ondan emin değilim bu ayın 15ine ilk defa oldum diğer ay olursam şayet 40tan sonra da oldgum adetmiş diyecegim
zdm00 derodunya tabi 11 gün kanamalı geçmedi 3 gün kanamalı geçti diğer günler normaldi nmde normalde 5 gün falan sürerdi şu an ikinci adetimi gordüm cok az geliyor mesala
derodunya Anne80 ne sanslısın kız rahmin hızlı toplamış desene ben sigara kullanıyorum baya uzun sürer sandım