askanne10 aslında iyi değil, 5 yaşına kadar düzenli muayene olunması gerekiyor, göz kasları tam olarak oluşana kadar da bir sıkıntı oluşmasın diye aylık kontrole çağırıyorlar ☺️ benim bebeğimde bir gözü içe doğru bakıyor gibi, 1 yaşındaki rop muayenesinde söyledim, onlarla alakalı değilmiş ama o konuyla ilgilenen doktorla konuştum hemen. Nisanda tekrar kontrol edilecek düzelme olmazsa tedavi sürecine gidilecek düzelmedi şimdiye kadar bakalım 😟