Neslihanbudak
Merhabalar , bende bir Prematüre bebek annesiyim . Bebeğim 25 hafta 3 günlükken 650 gr dünyaya geldi. Şu an hala kuvözde . Ne zaman çıkacağını ne yazık ki bilemiyorum. 95 gün oldu . Bu süreç benim için zor geçiyor çünkü doğumdan sonra toplam 3 ameliyatta ben oldum . Kendim ayrı iyileşmeye çalışıyorum kızım ayrı iyileşmeye çalışıyor. Gözlerinde 3 evre Rop hastalığı bulunduğundan enjeksiyon tedavisine başlandı. Ciğerleri gelişmeye çalışıyor ,onun dışında vitamin takviyesi alıyor . Şimdilik bu kadar . Hastahaneden taburcu olduğumuz da da bilgi vereceğim .