Neslihanbudak 34 haftalık doğdu kızım, şimdi 15 buçuk, düzeltilmiş 14 aylık, 8-9 ayından beri 8 kilo iştah sıfır 😒 kaba motor gelişimi geriden geliyor, 9 ayında tam olarak dönmeye başladı, düzeltilmiş 11 aylık olduğunda emeklemeye başladı, daha cuma akşamı da desteksiz bir iki adım atmaya başladı o da biz karşımıza alıp hadi gel dediğimiz zaman, henüz kendi isteği yok bizim zorumuzla anca 😂 konuşmaya baya hevesli ama, olur da bir kase çorbayı bitirirse bittiiii diyip ellerimle bitti gibi bir şey yapıyorum o da diyor bittiiii 🤣 anne, baba, hala, dede, anane, baba hıı (babanne 🤣), mama, meme diyor. Düzenli olarak kontrol altında, nöroloji uzmanı fizyoterapist gelişimsel pediatri, gelişim uzmanı, rop doktorları tarafından 🙄 3 ayda bir hastane yolunu aşındırıyoruz 🤣 ama çok şükür iyiyiz inşallah bütün prematüre bebekler bütün bebekler iyi olur Allah evlatlarımıza sağlık versin inşallah 🙏😍