Neslihanbudak Kızım 31+4 te doğdu.2130 gram düz 4. Ayda döndü düz 6.ayda oturdu düz 8 aylık emekledi .14 aylıkken yürüdü yanlis hatırlamıyorum umarım .Şuan kro 26 aylık maşallahı var.Hersey yolunda çok şükür.
Şimdi oğlumla yeni bı sürece basladik 30+6 da 1680 gram doğdu salı günü kavuştuk bakalım bizi neler bekliyor 😍