Nurdan123 arkadaşım 1.ay aşısının hiçbir yan etkisi yok ateş de yapmıyor huysuzluğu da olmuyor yıkamama gibi bir durum da yok zaten sağlık ocağında da söylerler doğar doğmaz vurulan aşıyla aynı aşı zaten💕2.ay aşıları ağır oluyor onda calpol öneriliyor 3gün de yıkamayın deniyor🙏🏻