Öncelikle saçınız dogalsa koleston paeltte bu Latin acicilari var o karla istediğiniz renge yakın olur ama boya varsamutlaka açıcı kullanmanız lazım ki bu riskli bı işlem herşeyi göze aldım derseniz baya bı araştırın okuyun derim öncelikle mavi toz açıcı alıp 30 luj oksidani karıştırıp içine çok azsac kremi koyupilk olarak dip saçınızdan üç dört parmak aşağıda kalıcak şekilde uçlara hızlı hızlı eşit oranda sürmeniz gerekir 10 dk da bir kontrol edin saç durumunuzu açılıp açılmadığını ilk önce kırmızı olur sonra turuncu sonrasında sarıya doğru gider baktığınız saciniz Ates gibi sıcak oldu ağırlaştı bu demekki artk ben bu kdar açıyorum fazlasını beklemediyir açıcı bu sırada dioelerinize yine hızlı hızlı olucak şekilde ortaklı karisimiz eşit oranda surmeninz gerekiyor neden ilk uçlar çünkü boya boyayı açmaz uçlar boyalı olduğu için oryalle açılması zaman alır dipten gelen sackendi saçınız olduğu için 1o dk da açılır hepsini yaptıktan sonra iyice oryaleli arıtın ikis ampuan bı krem sonrasinda kurutun saçlarınızı illkai bı kırmızılık turunculuk olucak turunculugu alması için cila uygulaması yapmanız gerekir turuncuyu kapatan küllü tonlardir üstüne cila olarak 8.1 7.1 9.1 ucunu yasa ikisini karıştırmak normal boya gibi heryere eşit olarak sürün saçınıza bişey olmaz çünkü boyalar maksimum 40 dk da işlevini bitirir istediğiniz ton olmasa bile sarıya yasa açık kumral yakın bı ton çıkar böyle böyle dininiz geldikçe ayını boyalarla boyamaya devam edin ben siyah saçtan kendim döndüm yaklaşık 4 boyamada istediğim tona ulaştım güzellik ve saç bakım hizmetleri mezunuyum yaklaşık 7 8 seneden beri mesleği yapmıyorum ama uyguladiklarim bunlar ama çok dikkat ve hızlı davranmanız gerekiyor açıcı konusunda aksi halde saçınızdan olabilirsiniz birisinden yardım alın yada umarım faydalı olur