Canım saçlarımı hep kendim açıp sarı haline getirdim ama hem yıprandı hemde çok Zamanımı aldı çünkü ben kademe kademe gittim çok yıpranmasın diye kahveden sarıya doğru gittim illa ben yapıcam dersen en azından güzel markalardan al mesela koleston çok iyi yavaş yavaş ton aça aça gidersin direk açıcı yaparsan saçların turuncu olur ve çok yanar yavaş yavaş açarsan daha iyi olur