Seda-lina Huriye48 yazdgıgınz icin tesekkürler degisik fikirler almaya ihtiyacım var. Bıraktıktan sonra ne oldu peki tekrar mı baslıyo kanama
Sareeisra Seda-lina ben de ilk kutuda regl oldum şimdi ikinci kutudayım bu ay regl gecikti hala olamadım test de negatif çıktı yan etkisi ya çok kanama oluyor ya da hiç olmuyormuş sanırım bende de olmayacak