FatihKaan ben sezeryan dogum yaptim . Sütüm 3 gunde indi o ilk bi ay nasil ağlardım Sütüm az diye. Mama takviyesi de yapardım. Hatta bebeğim sag göğsümü 2 aylıkken tam kabul etti. Her gün sicak dus alırdım, komposto asla eksik olmazdı evde. Humana anne çayları içerdim. Dut kaynatır suyunu içerdim. Su zaten vazgeçilmezimiz her emzirme sonrasi muhakkak su icmeliyiz. Ve kesinlikle emmiyor Sütüm yetmiyor gibi olumsuz düşünmeden emzirmeye devam etmelisin. Emzirdikcr sütün artacak. Oyle bi zaman gelecek daha cok sütü n olacak.