Benim oğlumdada vardı damla kullandık ama ismini hatırlamıyorum bide özel ıslak mendil yazmıştı doktor onunla siliyordum ve göz pınarından aşağıya doğru 15 sn sayarak birazda bastırarak sabah öğle akşam devamlı yapıyırdum ben gğn içinde ve sonnda birgün kalktık geçmişti şükürler olsun masajı düzgün ve devamlı yapın