Altntaskadrye eltimin bebeğininde sürekli akıyordu tek gözü. tesadüf abisinden bebeğe grip bulaştı. acillik oldu bebek her neyse. orda burun tıkanıklığı için serum fizyolojik ve burun spreyi vermişler gribi için. her gün yaptılar günde kaç kez bilmiyorum ama o günden sonra akması tamamen bitti. acaba mı ki dedik, ve burda bi postu okudum evett doktoru burun tıkanıklığı da göz akması yapar demiş bir bayana. ve anladık ki eltimin oğlunun da fayda eden hergün serum fizyolojik sıkıp çekmek, ve sprey kurumasın diye içi. dipnot: eltimde sürekli masaj yapıyordu hep ama geçmiyordu.