Selen92 Dkk peynir yapmak çok kolay açık süt bir de peynir mayası eczanelerde ya da marketlerde var ek gıdaya geçmedik ama ben bayadır kendim yapıyorum peynirimi Trakya peynir mayası öneririm
Dkk Ada-m ya yaptım ama bence tutmadı çünkü mayalarken peyniri açayım diye sütü çok koydum aşırı cıvıktı yoğurtta da başıma gelmişti birkez 🙄 7 de çıkaracağım bakalım tutmazsa lora döner dimi 🤭
Dkk Ada-m o olmadı sonra tekrar yaptım oda olmdadı 🤦🏻♀️ Kısmet 3. Ye 🙄🙄 yoğurtlarım taş gibi olıyor bu arada kavanozu ters çeviririm dökülmez hiç bir zaman 🤭 siz mayalık peyniri ne kullanıyorsunuz
Ada-m Dkk pınar süzme peynir kullandım ben. Dolapta beklettin değil mi fırından çıkardıktan sonra . 1 gün sonrasında süzülecek çünkü
Ada-m Dkk azcık daha dursum bi daha denersen ben gece yapıyorum sabah kadar bekliyo fırında. Sabah yaptığımda da akşama kadar bekletiyorum. Sonra buzdolabına alıyorum
Dkk Ada-m peyniri öncesinde iyice yıkıyorsunuz dimi tuzu gitsin diye ? Anlayamadım yoğurdum çok güzel tutuyor peynir niye olmadı